منتديات الفارس الاسود
عليا الطلاب بالتلاته منت متصفح اما تسجيل فى المنتدى بص والله اما مسجلت اسجنك انتا عرف انا مين :هههههههه
طبعنا انا بهظر معاكو بس ارجو التسجيل والانضمام الينا فى منتديات الفارس الاسود
[img ] http://www.elmohands3gsm.p2h.info/vb/image.php?u=173&dateline=1240511662 [/img]
منتديات الفارس الاسود
عليا الطلاب بالتلاته منت متصفح اما تسجيل فى المنتدى بص والله اما مسجلت اسجنك انتا عرف انا مين :هههههههه
طبعنا انا بهظر معاكو بس ارجو التسجيل والانضمام الينا فى منتديات الفارس الاسود
[img ] http://www.elmohands3gsm.p2h.info/vb/image.php?u=173&dateline=1240511662 [/img]
منتديات الفارس الاسود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهـلاً وسهـلاً بكَ يـا زائر فى منتديات الفارس الاسود

الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» مشكلة عدم ظهور الصور في المنتدى
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالإثنين مايو 06, 2013 3:35 pm من طرف alover007

» كليب الموسيقار ايمن الشورى والنجم محمد منصور والراقصة بوسى
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 23, 2011 7:21 am من طرف hagyy

» تم الإختراق بواسطه منظمة الهكر الإسلامى GeNiUs HaCkEr
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 29, 2010 4:09 pm من طرف baaaalra

» لقطات ممنوعة من العرض - هند صبرى -- فى مذكرات مراهقة
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 12:24 am من طرف loleta227

» انا عندي مشكله
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 16, 2009 2:33 am من طرف ماما دودو

» العدسات اللاصقة
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالخميس أبريل 23, 2009 6:32 pm من طرف المحترف الصغير

» ممكن تصميم
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 7:40 pm من طرف المحترف الصغير

» احذر من اضافة هذا الايميل
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 7:39 pm من طرف المحترف الصغير

» افتح احسن ليك
مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالخميس فبراير 12, 2009 11:13 pm من طرف المحترف الصغير

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
المحترف الصغير - 500
مين هوا العضو الغامض ؟ Vote_rcapمين هوا العضو الغامض ؟ Voting_barمين هوا العضو الغامض ؟ Vote_lcap 
ZEZO - 145
مين هوا العضو الغامض ؟ Vote_rcapمين هوا العضو الغامض ؟ Voting_barمين هوا العضو الغامض ؟ Vote_lcap 
مدادم فاطمه - 84
ماما دودو - 53
الشبح الجديد - 8
ندى القيصر - 5
bas_bas311 - 4
the master - 3
ملكــ القمه - 2
SHRYBY - 2
جديد
قلوب
Click Here to get Falling Hearts

منتدى
اهم مواضيعي

احذر من اضافة هذا الايميل

شرح تقسيم الهارد ديسك بالفيديو والصورة

روشة التصميم الوجهات

منتدى اسلامى

منتدى التعارف

الساعه

التسريع

مركز تحميل الصور

اخبار صديق

مين هوا العضو الغامض ؟

كاتب الموضوعرسالة
المحترف الصغير
صاحب المنتدى
صاحب  المنتدى
المحترف الصغير

ذكر
دعاء   : مين هوا العضو الغامض ؟ 15781610
الاوسمه : مين هوا العضو الغامض ؟ 76863660dx9
عارضة طاقة :
مين هوا العضو الغامض ؟ Left_bar_bleue100 / 100100 / 100مين هوا العضو الغامض ؟ Right_bar_bleue

بلدك : مين هوا العضو الغامض ؟ Female31
مزاج : مين هوا العضو الغامض ؟ 710
المهنه : مين هوا العضو الغامض ؟ Engine10
الهوايه : مين هوا العضو الغامض ؟ Travel10
نقاط التميز : 10000

مين هوا العضو الغامض ؟ Empty
مُساهمةموضوع: مين هوا العضو الغامض ؟   مين هوا العضو الغامض ؟ Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 05, 2008 12:33 pm

مين هوا العضو الغامض ؟ 3rbfnon.net-915ca63b5f

عندنا النهرده لعبة جديدة أتمنى أن تعجبكم وأن تتفاعلوا معها

الموضوع عبارة عن :

عضويه باسم العضو الغامض

طبعاًًالعضويه دى مخصصة للعبة فقط يعنى ما ينفعش إستخدامه بالرد اوكتابة موضوع بالمنتدى والى مطلوب منكم تعرفوا من هو صاحب الاسم دا بعد ما ندى العضويه دى لعضو أو عضوة بالمنتدى عن طريق الرسائل الخاصة { أرجوا الإنتباه } والتشييك على الرسائل الخاصة يومياًً ريمكن تكون الرساله لك أو لكِ وسيكون فيها باسورد الاسم الجديد {العضو الغامض }

فكره الموضوع :

طبعا انا هختار واحد منكم وأديه العضوية والباسورد وبعدها بيكون أنا وهو بس اللى عارفين من هو وبالطبع هو فقط من يعرف الباسورد

دور الأعضاء الى هوا انتو :

إنهم يعرفوا مين هوالمتنكر فى العضو الغامض

هتسالونى نعرفه ازاى ياهمس ؟!

اقول لكم ازاى كل عضو يسأل سؤال واحد بس فى كل مشاركة والأسئلة تكون بطريقة ذكية مثلا { أنت ولد أم بنت } أو { أنت مشرف أم عضو } أو { أنت نشيط أو قليل المشاركه } أو { رتبتك بالمنتدى } أو { تاريخ تسجيلك } أو { أى قسم تفضل } وغيرها .

طبعاًً من خلال الأسئلة دى العضو الذكى وشديد الملاحظة هو اللى هيعرف العضو الغامض

وبعدها يتم إختيار عضو جديد لإرسال رسالة خاصة له بالباسورد وبإمكانه الدخول للرد على الأسئلة والمشاركة فى اللعبة بس

أتمنى تكونوا فهمتوا الموضوع ولو أى إستفسار أنا معاكم

شروط وضوابط العضو الغامض:

1- يمنع منعاًً باتاًً إستخدام {العضو الغامض؟؟ } للمشاركه خارج الموضوع دا أو كتابة موضوع جديد فى المنتدى .

2 - العضو المرشح لإستخدام العضو الغامض يكون صادق فى الإجابة على الأسئلة .

5 - سيتم تغيير الباسورد بعد كل عضو غامض

ولكم منى الإحترام والتقدير ..

لا الله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
مين هوا العضو الغامض ؟ P8c18l9ofu

https://shryby2010.yoo7.com

مين هوا العضو الغامض ؟
صفحة 1 من اصل 1